Reklamacje

Zasady Reklamacji w KupKanape.pl

W KupKanape.pl dokładamy wszelkich starań, aby oferowane przez nas meble były najwyższej jakości i spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak zdarzy się, że zakupiony produkt posiada wady lub jest niezgodny z umową, masz prawo do złożenia reklamacji zgodnie z poniższymi zasadami.

1. Podstawa Reklamacji

  • Reklamację można złożyć w przypadku stwierdzenia wady fizycznej lub prawnej zakupionego produktu. Jesteśmy odpowiedzialni za wady ujawnione w ciągu 2 lat od daty wydania towaru.

2. Zgłoszenie Reklamacji

Aby zgłosić reklamację, prosimy o kontakt z nami w następujący sposób: 

  •  Wypełnij formularz reklamacyjny dostępny poniżej i prześlij szczegółowy opis wady wraz ze zdjęciami na adres e-mail: kupkanape@gmail.com

3. Rozpatrzenie Reklamacji

  • Reklamacje rozpatrujemy w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. O sposobie rozpatrzenia zostaniesz poinformowany drogą elektroniczną lub telefonicznie.
  • W przypadku konieczności odesłania reklamowanego produktu do oceny lub naprawy, zostaniesz o tym poinformowany w trakcie rozpatrywania reklamacji.

4. Koszty Wysyłki Reklamowanego Towaru

  • Koszty wysyłki reklamowanego towaru do Sprzedającego pokrywa Kupujący. Prosimy o odpowiednie zabezpieczenie przesyłki, aby zapobiec dalszym uszkodzeniom podczas transportu.
  • W przypadku nieuzasadnionej reklamacji (np. wada powstała z winy Kupującego, niezgodne użytkowanie), koszty wysyłki zwrotnej do Kupującego również obciążają Kupującego.

6. Wskazówki Dotyczące Pakowania

Pamiętaj, aby odpowiednio zabezpieczyć meble do wysyłki. Duże gabaryty wymagają szczególnej uwagi, aby uniknąć uszkodzeń w transporcie. Zalecamy korzystanie z oryginalnych opakowań lub innych solidnych materiałów ochronnych.